|
ارزشیابی آسکی که عمدتا برای آزمون جامع دوره کارشناسی در نیمسال هشتم استفاده می شد امسال برای اولین بار جهت دانشجویان ترم ۴ پرستاری در مرکز مهارت های بالینی دانشکده پرستاری و مامایی اجرا شد.
دکترسید رضا مظلوم، معاون آموزشی دانشکده، ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: یکی از اهداف این آزمون استاندارد کردن ارزشیابی کارآموزی های بالینی است که بخشی از ارزشیابی آن به این روش و در پایان نیمسال انجام می شود. وی اهداف دیگر این برنامه را تداوم ارزشیابی بالینی تا انتهای ترم و محدود نشدن آن به پایان هر برنامه کار آموزی ذکر کرد. این روش ارزشیابی در برنامه عملیاتی حوزه معاونت آموزشی دانشکده در سال ۱۴۰۱ درج شده بود که به مرحله عمل درآمد و از نتایج آن برای توسعه این روش به سایر نیمسال ها و رشته ها استفاده خواهد شد. دکتر زهرا دلیر، مدیر گروه پرستاری داخلی جراحی، تعداد دانشجویان شرکت کننده را ۴۹ نفر و تعداد ایستگاه ها را سه ایستگاه از جمله قلب و ارتوپدی ذکر کرد و بیان داشت: از دیگر مزایای این آزمون، آشنایی دانشجویان با روش آسکی است که آزمون جامع انتهای تحصیل آِنها با این روش برگزار می شود. ایشان همچنین بر توسعه تدریجی استفاده از این روش به سایر نیمسال های تحصیلی خبر داد و گفت: نتایج این ارزشیابی در نمره کارآموزی دانشجویان لحاظ می شود. |
![]() |
![]() |
||||
![]() |
![]() |





