عمده شرح وظایف :
- مشارکت در تدوین برنامههای استراتژیک و عملیاتی دانشکده
- ارائه پیشنهادات و گزارشهای درخواستی به ریاست دانشكده
- ایجاد هماهنگی بین فعالیتهای واحدهای تحت پوشش از طریق برقراری ارتباط و پیگیری و ارزشیابی آنها
- نظارت بر حسن اجرای کليه قوانين و مقررات مربوط به امور اداری و مـالی و معاملاتی
- تهیه و تنظیم گزارشهای مختلف از فعالیتهای واحدهای تحت سرپرستی
- تهیه و تنظیم بودجه دانشکده براساس خط مشی دستورالعمل های تعیین شده
- نظارت بر اجرای بودجه و چگونگی مصرف اعتبارات در واحدها
- نظارت بر چگونگی بررسی و ممیزی حسابها و اسناد مالی ، هزینه ها و درآمدها بر اساس مقررات مالی و دستورالعملهای مصوب
- پایش مستمردر نگاهداری اموال ، انبارها بر اساس روشهای مصوب و حسابهای مالی
- توزیع کالاها و ملزومات خریداری شده برحسب نیاز کارکنان و دانشکده
- نظارت کلی بر چگونگی مصرف اعتبارات بمنظور حصول اطمینان از صحت اجرای برنامهها
- نظارت مستمر بر نحوه اجرای هزینهها و پرداختها و رسیدگی به اسناد هزینه واحدها بر اساس دستورالملها و آئین نامه معاملاتی
- تصویب و تایید اسناد حسابداری و دستور پرداختهای مربوط به خرید لوازم و کالا در حدود اختیارات ابلاغ شده
- نظارت به امر وصول درآمدها از منابع مختلف و اتخاذ تدابیر و ارائه راهنمایی
- نظارت بر عقد و اجرای قراردادها و پیمان های دانشکده
- برنامه ریزی و نظارت بر تامین نیروی انسانی از منابع داخل و خارج
- تائید و ابلاغ احکام مختلف پرسنلی براساس دستورالعمل های صادره
- نظارت و کنترل بر حضور و غیاب کلیه کارکنان دانشکده و ارائه گزارشات به مقامات ذیربط
- اجرا و گزارش نتایج برنامه ارزشیابی سالانه کارکنان
- برنامه ریزی و نظارت بر تامین نیاز مندیهای تدارکاتی و خدماتی
- برنامه ریزی و نظارت بر تامین شرایط مناسب محیط کار و رفاه کارکنان
- مشارکت و نظارت بر اجرای برنامه های آموزش کارکنان
- توسعه و بهینه سازی فضاهای فیزیکی
- شــرکت در شوراها،کميســيون ها، جلســات و اظهــارنظر در مــورد مســائل مختلــف مالی و اداری در چهارچوب مقررات