درباره واحد
روابط عمومي مجموعه اي از اقدامات و تلاش هاي آگاهانه، سنجيده و برنامه ريزي شده به منظور جلب مشاركت عمومي و كسب تفاهم متقابل بين يك سازمان و گروه هاي مورد نظر آن سازمان است، بايد پذيرفت كه روابط عمومي دانش، فن، هنر و تخصصی است كه داراي اصول فلسفي خاصي بوده و از انگيزه بالايي براي خدمتگزاري به مردم و جامعه برخوردار است، آنچه امروز در روابط عمومي شاهد آن هستيم ضعف در استفاده از تكنيك ها و فنون نيست بلكه كيفيت استفاده از آنهاست پس شايسته است با بهره گيري از فنون و تكنيك هاي روابط عمومي بتوانيم نسبت به توسعه سازمان، كه نتيجه داشتن روابط عمومي پويا است تلاش كنيم .
|
شرح وظایف
1- تهیه، تولید و جمع آوری اطلاعات از عملکرد فعالیت ها و دستاوردهای دانشکده
2- ارتباط موثر و هدفمند با رسانه های جمعی اعم از صدا و سیما، خبرگزاریها و نشریات به منظور انعکاس دستاوردها و فرهنگ سازی سلامت با هماهنگی روابط عمومی دانشگاه
3- تهیه طرح ها و برنامه های تبلیغاتی و انتشاراتی و نظارت بر اجرای آن در سطح دانشکده
4- مستند سازی فعالیت ها و دستاوردهای دانشکده بصورت مکتوب ،الکترونیکی، صوتی و تصویری و ایجاد آرشیو از آنها
5- برقراری ارتباط موثر و مستمر با مراکز علمی و پژوهشی دانشکده و برقراری ارتباط بین آنها و مراکز علمی کشور
6- نظارت بر پوشش تبلیغاتی محیطی و فضای عمومی ساختمان های دانشکده
7- انعکاس نقطه نظرات و دیدگاههای دانشجویان، کارکنان و اعضاء هیات علمی به مدیران ارشد دانشکده و روابط عمومی دانشگاه
8- نقد و بررسی و تحلیل بازتاب فعالیتهای دانشکده
9- نظارت بر پوشش خبری و تصویری مراسم و همایش ها در سطح دانشکده
10- مدیریت وب سایت دانشکده و تامین محتوای بروز و مناسب
11- پیاده سازی روابط عمومی الکترونیک
12- مدیریت دانش و ایجاد بانک های تجربه نگاری
13- تولید اخبار از رویدادهای خبری دانشکده و ارسال به واحد خبر روابط عمومی دانشگاه
14- نظارت بر اجرای مناسبتهای فرهنگی مذهبی